Priser

Pris pr. time kr. 375,- + moms.
Pris pr. time ved transport kr. 275,- + moms og evt. bro, km penge og parkering.
Da jeg har kunder i hele landet, kommer jeg af og til over broer og kan tilrettelægge det sådan at transportudgifterne splittes op.

Jeg laver aldrig fastpris aftaler, da jeg ville blive nødt til at helgardere mig og det vil ikke ville falde ud til din fordel. Men jeg kan altid give dig en indikation.

I forbindelse med den nye bogføringslov skal dit bogholderi være afstemt mindst en gang i kvartalet. For mange mindre virksomheder betyder det 4-5 arbejdsdage til ca. 10.000,- om året. På denne måde leves der op til loven, men du har kun et økonomisk overblik en gang i kvartalet.
Jeg anbefaler minimum 1 månedlig ajourføring af dit bogholderi, for at du kan have et fornuftigt overblik og ikke mindst kontrol over økonomien.

De fleste opgaver kan løses på afstand med digitalisering og onlinemøder, men det er helt op til dig, om du vil have bogholderiet internt eller eksternt.

Åbningstider

Mandag til torsdag 8.00 – 16.00
Fredag 8.00 – 15.00
Lav altid en aftale inden du møder op, da jeg ofte er ude af huset.

Ny kunde

Første møde er gratis. Her får vi en snak om opgaverne og får afstemt forventningerne.

Jeg kan være ret irriterende og lidt af en “pitbull”, men hvis du har styr på dine bilag, får du ikke den side at se af mig. For at vi kan indgå et samarbejde om dit bogholderi, skal du have en sund holdning til bilag og “køre efter bogen”.

Min fornemmeste opgave er at sørge for at du ikke betaler for meget i moms, skat eller lønsum, men absolut heller ikke for lidt.

Mine kunder er alt fra startups, enkeltmandsvirksomheder og selskaber, med og uden personale.

Økonomisystem og løn

Har du ikke et økonomisystem/program anbefaler jeg umiddelbart Dinero eller E-conomic som ligger i skyen og så er du ret nemt i mål mht. den nye bogføringslov omkring digitalisering af dit bogholderi.
Derudover f.eks. danløn til løn. Intuitivt i brug. Derudover gratis App til medarbejderne med alt hvad de skal have ved hånden mht. de nye kommende krav om tidsregistrering, udlæg mv. Også til en fornuftig pris.
Har du allerede et andet system er det selvfølgelig heller ikke noget problem.

Producent eller importør

Som importør eller producent skal du til at kigge ind i registrering af affald. Så hvis du ikke er helt orienteret på det område, så vil det være en rigtig god ide at kigge ind i. Der er/kommer indberetningspligt og mulighed for kontrolbesøg.
Det er f.eks. mængder og vægt af batterier, elektroniske produkter og emballager mv. Allerede nu skal der angives budget for 2024.
Afhængig af virksomhedens størrelse skal der også en revisorerklæring til.
Mere om det her producentansvar.dk

Revisor og årsrapport

Jeg henviser gerne til en revisor som kan lave din årsrapport, med eller uden erklæring, alt efter behov.

Kontakt

Kolding Boghold
Eliassensvej 43
6000 Kolding
Tlf.: 22 90 12 04